کامیون F12, کامیون FH, کامیون N10, کامیون N12, کامیون ولوو

لوازم تعمیر موتور کامیون ولوو
5 (2)

لوازم تعمیر موتور کامیون ولوو

لوازم تعمیر موتور کامیون ولوو

لوازم تعمیر گیربکس


موتور قلب تپنده وسایل نقلیه و خودروهای سبک و سنگین است که یکی از اجزای اصلی و مهم آن به حساب می آید. زمانی که موتور خودرو به مشکل می خورد، روش های برای تعمیر آن وجود دارد که به تشخیص کارشناسان تعمیر عیب یابی میشود.

قطعات تعمیر موتور در بسیاری از کشورها تولید می شود که بسته به کیفیت آن درجه بندی و قیمت گذاری می شود.یکی از این کشورها، سوئد است که در کنار تولید کامیون، به تولید قطعات و خدمات پس از فروش آن نیز میپردازد که در ادامه بیشتر با کارخانه تولید کننده ولوو آشنا میشویم.

شرکت سوئدی ولوو در سال 1924 تاسیس شد و با گسترش و پیشرفت فراوان تولید کامیون و خودرو سواری را در پیش گرفت و رفته رفته به قطب بزرگ تولید کننده خودروهای سبک و سنگین در دنیا تبدیل شد.

این شرکت در دهه 1960 تولید کامیون های سری N را آغاز کرد که باعث تغییر چشمگیری برای این کارخانه شد.این کامیون ها طرفداران زیادی در کشورهای مختلف از جمله ایران پیدا کرد که این امر باعث صادرات و گسترش کارخانه خودرو سازی سوئدی شد و با گذشت زمان و پیشرفت علم و با استفاده از فناوری های بروز، توانست نیاز بیشتر کامیون سواران را تامین کند و جایگاه ویژه ای در بین این افراد پیدا کند.

کامیون های سری N شامل دو دسته اصلی و پرطرفدار N10  و N12 می شوند.

کامیون ولوو N10 ابتدا برای استفاده های نظامی طراحی شد و ارتش کشور سوئد آن را به خدمت گرفت.  اولین ویژگی در معرفی این مدل، تعداد محورهای آن بود که به صورت دو و سه محور تولید شد که مدل سه محور این کامیون فقط برای استفاده نظامی به کار گرفته شده است.

کامیون ولوو N12 یکی از پرسابقه ترین و پرطرفدارترین یدک کش های مورد استفاده کامیون سواران ایران،  می باشد که در بین کامیون بازان دارای چهره ای سرشناس است. مهمترین ویژگی این مدل، موتور این یدک کش می باشد که نه تنها در دوره زمانی خود از نوآوری ویژه ای برخوردار بود، بلکه بعد از گذشت سالها هنوز طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است و توانسته نیاز این افراد را برآورده کند.

کارخانه ولوو در دهه 1970 شروع به تولید کامیون های سری F کرد که تغییرات زیادی نسبت به مدل های قبلی در آن به چشم می خورد.

یکی از مدل های نام آشنای کارخانه تولید کننده سوئدی، کامیون ولوو F12 است که از مهمترین ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد، قدرت کشندگی این مدل است که دارای توان بالایی می باشد که این امر باعث شده که طرفداران زیادی به خود اختصاص دهد.

شرکت عظیم سوئدی اولین بار در سال 1993 اقدام به تولید پرطرفدارترین و پرآپشن ترین کامیون های آن دوره کرد که با نام کامیون ولوو FH وارد بازار شد. کلمه FH  خلاصه شده Forward control High entry می باشد و عدد پس از آن نشان گر حجم موتور به لیتر است. مهمترین ویژگی در معرفی این مدل پرآوازه، موتور 16 لیتری این کشنده است که تکنولوژی آن را از نسل های گذشته به ارث برده بود و در کامیون FH سیستم سوخت رسانی تزریق مستقیم بکار گرفته شد که دارای قدرت بالا و مصرف کمتری می باشد. این کامیون ها با مدل های FH12 و FH13 و FH16 معرفی و به بازار روانه شدند.

قطعات و لوازم تعمیر موتور این مدل از کامیون های ولوو سال هاست که تولید و به بازار عرضه می شود و همانطور که قبل تر گفته شد کشورهای زیادی از جمله سوئد، آلمان، برزیل، ترکیه و ایران و … اقدام به تولید این قطعات می کنند که با کیفیت و درجه بندی مختلف ارائه می گردد.که  فروشگاه ولوو بابایی توانسته است که با ارائه و فروش لوازم یدکی اصلی با کیفیت، با نازلترین قیمت و ارسال به سراسر کشور، نیاز رانندگان و نمایندگان فروش لوازم یدکی کامیون های ولوو در ایران را تامین کند.

لوازم یدکی موتور زمینی ولوو و ژنراتور ولوو پنتا (VOLVO PENTA):

یکی از اصول مهم در انتخاب لوازم یدکی، استفاده از قطعات اورژینال و با کیفیت است. زیرا استفاده از لوازم بی کیفیت برای ژنراتورها و موتور زمینی و سایر دستگاه های موتوری نه تنها به زودی از بین خواهد رفت و غیر قابل استفاده میشود، بلکه ممکن است برروی لوازم دیگر نیز تاثیر بد گذاشته و به سایر قطعات هم آسیب برساند.

استفاده از لوازم یدکی اورژینال ولوو پنتا میتواند برروی علمکرد بهتر دستگاه و ژنراتور برای تولید برق بهینه تاثیر زیادی داشته باشد.چرا که ولوو پنتا (VOLVO PENTA) با رعایت کلیه اصول استانداردهای تولید و کیفیت اقدام به ساخت قطعات با کیفیت و عمر بالا کرده است و توانسته نیاز مشتریان را رفع کند.

فروشگاه ولوو بابایی با ارائه لوازم یدکی اصلی و باکیفیت ژنراتور ولوو و موتور زمینی ولوو  با حدود نیم قرن سابقه توانسته است قطعات مورد نیاز مشتریان و مصرف کنندگان را تامین و روانه بازار کند که در ادامه به خدمات ارائه شده توسط فروشگاه ولوو بابایی میپردازیم.

تامین کننده اصلی لوازم یدکی کامیون های ولوو:

  • N10 جدید و قدیم
  • N12 جدید و قدیم
  • F12 توربو و اینتر کولر
  • ولوو FH

و ارائه دهنده لوازم تعمیر موتور و لوازم تعمیری گربکس انواع کامیون های ولوو

فروش و تامین کننده لوازم یدکی ژنراتور ولوو پنتا، موتور زمینی ولوو

فروشگاه ولوو بابایی بیش از 50 سال است که در بازار تهران اقدام به فروش قطعات با کیفیت و با قیمت دسته اول و اقتصادی کرده است که جهت مشاوره و استعلام و سفارش محصول می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا به پیج اینستاگرام و تلگرام ولوو بابایی مراجعه فرمایید:

آدرس پیج اینستاگرام: volvobabaee

آدرس کانال تلگرام: volvobabae@

شماره تماس: 09122092660 

واتساپ: WhatsApp

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
author-avatar

درباره saadi

فروش انواع لوازم یدکی کامیون ولوو ولوو N10 جدید و قدیم ولوو N12 جدید و قدیم ولوو F12 توربو و اینتر کولر ولوو FH

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.